Logo en huisstijl ontwerp

Bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl werken wij graag nauw samen met onze klanten. Niet alleen om een verbazend mooi logo te ontwikkelen, maar ook om te helpen bij het laten groeien van een bedrijf. Een goede huisstijl is als een kledingstuk; het werkt alleen in je voordeel als het past. Wij zoomen daarom voorafgaand aan het creatieve proces samen met de klant in op de identiteit van het bedrijf, zodat we een passende huisstijl kunnen ontwikkelen die onderscheidend en eigentijds is.

Creatieve oplossingen

Snelle doorlooptijd

No cure – no pay

Complete huisstijl al vanaf €350

Recent werk

Bekijk hieronder een aantal recent opgeleverde projecten.

Logo en huisstijl ontwerp voor kapperszaak PURE Coiffure

Wij kregen van de nieuw geopende kapperszaak PURE Coiffure de vraag om een nieuw logo en huisstijl ontwerp te creëren. Tevens hebben we de raamstickers, visitekaartjes en het gevelbord ontworpen.

Complete bedrijfsidentiteit voor HTS Group te Utrecht

In opdracht van HTS Group te Utrecht, hebben we de complete bedrijfsidentiteit ontworpen. Zo hebben wij naast het logo ook het visitekaartje, gevelbord en de flyers ontworpen. Hiernaast hebben we ook de nieuwe website ontwikkeld.

Logo en huisstijl ontwerp voor Methoney Paris

Voor fashionlabel Methoney Paris hebben wij het logo en huisstijl ontworpen. Onderscheidend en klassiek waren de kernwoorden van de briefing. Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkeling van de nieuwe website van Methoney Paris. 

Wat is onze werkwijze?

Stap 1. Introductiegesprek

In het eerste gesprek worden de wensen van de klant besproken. Vervolgens ontvangt de klant een offerte op maat voor het project.

Stap 2. Identiteit bepalen

Na akkoord op de offerte zal er een tweede gesprek plaatsvinden waarin we ingaan op de identiteit van de klant. Wie is de klant en hoe wil deze gezien worden? Welke producten, diensten en klanten zijn belangrijk? Samen komen we tot een kernomschrijving van de identiteit.

Stap 3. Ontwerpfase

Met deze informatie gaat onze ontwerper aan de slag. Er worden twee voorstellen uitgewerkt met logo en bijbehorende huisstijl. Zo kan de klant al zien hoe dat er uit komt te zien op verschillende huisstijldragers zoals briefpapier, folders of advertenties.

Stap 4. Keuze uitwerken

Als de klant een keuze heeft gemaakt zal de huisstijl uitgewerkt worden in de afgesproken huisstijl onderdelen.

Stap 5. Oplevering en vervolg

Na het opleveren van het logo en huisstijl blijven we natuurlijk graag betrokken bij alle communicatie van de klant. Voor sommige klanten is dat incidenteel als er weinig aan PR gedaan wordt. Voor andere klanten kan dat ook structureel in de vorm van een overeenkomst zijn.

Benieuwd naar wat klanten over ons werk te zeggen hebben?